Cele mai importante aspecte în alegerea produsului Omega-3

Cele mai importante aspecte în alegerea produsului Omega-3

  • Să fie Lichid
    NU capsule!
  • Din pește sălbatic
  • Din ape curate,
    reci, nepoluate
  • Proaspăt și sigilat
    NEOXIDAT!
  • DHA > EPA
  • Miros neutru și aromă naturală
1

lichid (nu capsule!)

2

din pește sălbatic

3

din ape curate,
reci, nepoluate

4

Proaspăt și sigilat

5

Miros neutru și aromă naturală

6

DHA mai mare
ca EPA

1

lichid (nu capsule!)

2

Din pește sălbatic

3

din ape curate,
reci, nepoluate

4

Proaspăt și sigilat

5

Miros neutru și aromă naturală

6

DHA mai mare
ca EPA

Efectele consumului regulat de Omega-3

Reducerea inflamației, prevenirea bolilor cronice, încetinirea îmbătrânirii, menținerea sănătății creierului și asigurarea absorbției de vitamine și minerale!

PENTRU INIMA

Contribuie la functionarea normala a inimii.

PENTRU CREIER

Contribuie la dezvoltarea si functionarea creierului.

PENTRU TENSIUNE, TRIGLICERIDE

Contribuie la reglarea in parametrii normali.

PENTRU OCHI

DHA contribuie la mentinerea sanatatii ochilor.

PENTRU SISTEMUL IMUNITAR

Reduce simptomele alergice.

Nutriționiștii recomandă un echilibru între Omega-6 și Omega-3

Indexul (cantitatea) de Omega-6 este important, însă cel mai important este să echilibrăm raportul dintre Omega-6 : Omega-3. Avem obiceiuri alimentare care ne determină să consumăm cantități prea mari de Omega-6 și cantități prea mici de Omega-3.

Un dezechilibru al acizilor grași poate avea o serie de efecte negative asupra sănătății: depresie si anxietate, boli cronice, boli cardiace, boala alzheimer, dementa, diabet zaharat de tip 2, obezitate, etc… Omega-6 au efecte inflamatoare, in timp ce Omega-3 au efecte antiinflamatoare. Din păcate, în zilele noastre, acest raport poate ajunge și până la 40:1, ceea ce este îngrijorător.

Soluția este creșterea consumului de Omega-3 în dieta zilnică
pentru reducerea inflamației la nivel celular.

Nutriționiștii recomandă un echilibru între Omega-6 și Omega-3

Indexul (cantitatea) de Omega-6 este important, însă cel mai important este să echilibrăm raportul dintre Omega-6 : Omega-3. Avem obiceiuri alimentare care ne determină să consumăm cantități prea mari de Omega-6 și cantități prea mici de Omega-3.

Un dezechilibru al acizilor grași poate avea o serie de efecte negative asupra sănătății: depresie si anxietate, boli cronice, boli cardiace, boala alzheimer, dementa, diabet zaharat de tip 2, obezitate, etc… Omega-6 au efecte inflamatoare, in timp ce Omega-3 au efecte antiinflamatoare. Din păcate, în zilele noastre, acest raport poate ajunge și până la 40:1, ceea ce este îngrijorător.

Soluția este creșterea consumului de Omega-3 în dieta zilnică pentru reducerea inflamației la nivel celular.